top of page

תטא הילינג ואני

עודכן: 15 באוק׳ 2021

תטא הילינג היא שיטת ריפוי עצמי עוצמתית שמלווה אותי בחיי היומיום שלי וכן ברגעי משבר.



בחיי הזוגיות

מבלי להבין את המשמעות של התפקיד של האקס שלי בחיי, לא הייתי יכולה לשחרר את מערכת היחסים הזאת. היא נמשכה שנים, של פרידות וחזרות, ריבים והשלמות ובעיקר הרבה תסכול על אהבה שלא מצליחה להתממש לזוגיות יציבה. האמונות שיצרו אצלי את הקשר הזה קיבלו תשומת לב, הבנה, שחרור והחלפה. הבנתי שאהבה לא אומר לסבול, שמותר לי לדייק את הצרכים שלי ולבטא אותם, ולעבור הלאה גם אם (ובגלל) שאני מאוד אוהבת את אותו אדם, ואת עצמי.


בדימוי הגוף

שנים שעשיתי רוטציות בין תפריטים, ספירת קלוריות, דיאטות, ניקוי רעלים, ספורט מופרז ולהישקל כל שבוע עד שהבנתי שאת המשקל של הגוף שלי מערכת האמונות שלי יוצרת. כשהגעתי לשלום עם הגוף שלי, שיחררתי את הצורך להישקל או להקפיד יתר על המידה על כל דבר שאני אוכלת. הגוף שלי הפך להיות משהו שאני חוגגת, שאני מזינה ומכבדת והזרימה הטבעית הזאת נוצרה בזכות פרספקטיבות שקיבלתי דרך טיפולי תטא הילינג, שעשיתי לעצמי ושקיבלתי.


במראה החיצוני

הטיפול הראשון של תטא הילינג שחוויתי היה בזמן לימודי הנטורופתיה. לאחר שהפסקתי לקחת גלולות העור שלי סבל מפצעים על רקע הורמונלי. צמחי מרפא ותזונה עזרו מאוד אבל לא העלימו את המצב לגמרי. המליצו לי ללכת לטיפול בתטא הילינג כדי לתמוך בתהליך והחווייה היתה כל כך עמוקה שאחרי שניגבתי את הדמעות בסוף שעת הטיפול, הבנתי שאני חוזרת כל שבוע. העור שלי התבהר בשבועות שאחרי הטיפול והריפוי שחוויתי עבר לרבדים עמוקים בהרבה ממה שיכולתי לדמיין. הרגשתי כזאת עוצמה ואנרגיה גבוהה שלא חוויתי מעולם.

תטא הילינג מעניקה לי כלי מדהים לטיפול עצמי ולסיוע למטופלים שלי. אני מפיקה כל כך הרבה סיפוק מלהפיץ את הכלי הזה הלאה ולהעניק אותו לעוד ועוד אנשים. חוקרים מתחומים מדעי המוח, מערכת החיסון והגנטיקה חוקרים במשך עשרות השנים האחרונות את המנגננונים המדהימים של עבודה רגשית, תת המודע והשפעה בריאותית של שיטות ריפוי אנרגטיות שונות. מחקר אחרון שנעשה מראה שהגוף משפר את מנגנון ההגנה ושיכוך הכאב שלו - על ידי עבודה רגשית שנעשית על אמונות ודפוסים מגבילים. מקור: ד"ר ג'ו דיספנזה.


עוד מתברר במחקר של דיספנזה שחווייה רגשית של אהבה, חמלה וסליחה מייצרות פעילות כימית חיסונית חזקה יותר.


אני מזמינה גם אותך להצטרף אלי למסע מרתק בו תגלי איך גם את יכולה להשתמש בתטא הילינג בחיי היומיום, ברגעי משבר שלך ושל הסובבים אותך.

לקורס הבא איתי הקליקי בקישור כאן



bottom of page
<איזון הורמונלי>