top of page
תמונת הסופר/תענת גולדברג נטורופתית

מי אני

עודכן: 8 באוק׳ 2020

מי אני. אני ענת גולדברג, מטפלת בכלים טבעיים של הרפואה הפונקציונלית. הנטורופתיה - משלבת ידע רפואי מסורתי עם הרפואה המערבית המודרנית - ויוצרת טיפול משולב ומותאם אישית לכל מטופלת.

אני מתמחה באיזון הורמונלי - טיפול בPMS ותופעות גיל המעבר.

הכשרות ונסיון. למדתי בקמפוס ברושים נטורופתיה, רפלקסולוגיה ורפואת צמחים קלינית, מתוך כלים אלה אני מתאימה טיפול אישי לכל מטופל. התמחיתי בשיטת "מודעות לפוריות" - מניעת הריון טבעית.

הטיפול האישי בקליניקה מאפשר לכם לקבל את תחושת האיזון והבריאות בחזרה, ולהתחבר לכוחות הריפוי העוצמתיים שלכם, כמו שהטבע התכוון.


עוד קצת עליי. אוהבת אדם וטבע, לכן השילוב של טיפול באנשים בכלים טבעיים מרגש אותי במיוחד.

היצירה אצלי חשובה ואני מקפידה לייצר רגעים של יצירה ושמחה בחיים דרך ציור, שירה, נגינה ובישול אינטואיטיבי (לאלתר במטבח:) ).


איך הגעתי לטיפול. תזונה והשפעותיה הרבות על הגוף והנפש תמיד סיקרנו אותי ולכן נמשכתי באופן טבעי ללימודי תזונה. הטבע בשבילי הוא מקור עצום לאנרגיה ולכן בחרתי במסלול שמשלב ידע מסורתי עם חיבור לטבע, יחד עם רפואה מערבית ולימודי רפואה מודרנית (כימיה, אנטומיה, פיזיולוגיה, פרמוקולוגיה) - כשהתוצאה היא מקצוע הנטורופתיה.

הטיפול באנשים התגלה לי כאוצר במהלך הלימודים, שהלכתי והתאהבתי בו יותר עם כל טיפול. מצאתי שהיכולת להתחבר אל אנשים דרך מקצוע הטיפול אצלי היא טבעית ואני מרגישה בבית.


ההתמחות בנשים ואיזון הורמונלי. מתוך ההכרות שלי עם עצמי והבנת המחסור בכלים פרקטיים להתמודדות עם תופעות של חוסר איזון הורמונלי - נמשכתי לעזור לנשים להכיר את מגוון הכלים הטבעיים הרחב שקיים לרשותנו לאיזון הורמונלי טבעי. מצאתי שאנחנו כנשים סובלות שלא לצורך, פונות למשככי כאב או גלולות שמשבשים את האיזון הטבעי של הגוף ומפריעים לו להתמודד עם הבעיה עצמה. וכך נוצר מעגל שבו אנחנו הולכות נגד עצמנו ומפתחתות טינה כלפי הדבר שעושה אותנו כל כך מיוחדות וחזקות - המחזור הנשי.


מה החזון שלי. חשוב לי כאישה להעלות את המודעות ליכולת שלנו כנשים למצות פוטנציאל עצום מתוך עצמנו הן בפן המקצועי והיצירתי והן בפן הפיזי. כל כך הרבה דורות של דיכוי נשי הביאו לעיסוק בנושא ההורמונלי הנשי לקרות בהיחבא. לשמחתי אנחנו בעידן של שפע - שפע מידע ושפע של ליברליות שמאפשר שיח וסיוע לכל בעיה שאישה מתמודדת איתה.

תופעות המחזור אינן צריכות להיחשב כמחלה אבל אנחנו פעמים רבות מושבתות בגלל הנסיון להתמודד איתן ולהמשיך בשגרת החיים הלחוצה, שלרוב, לצערי, לא מותאמת ולא קשובה לצרכי הגוף.

בנוגע לגיל העמבר, התופעות שגיל זה מביא איתו לא עולות מספיק בשיח הציבורי וכתוצאה מכך נשים רבות חוות בלבול ומצוקה בנושא - מהסיבה הפשוטה - שחסר להן מידע ותמיכה מתאימה.

החזון שלי - שכל אישה תכיר את גופה באמצעות השיטה של "מודעות לפוריות". שיטה זו מלמדת אותנו להכיר את גופנו דרך הסימנים שמשתנים במהלך המחזור - בצוואר הרחם שלנו. דרך כלי זה אנחנו זוכות להבין מה הגוף צריך ומתי, מתי מתרחש הביוץ, מתי מגיעה הווסת - ובצורה הזאת אפשר למנוע תסמינים כמו עייפות, רעב מוגבר והפרעות הורמונליות - כי עצם החיבור לגוף דרך ידע ומודעות - נותן לנו כוח עצום. כל אישה תכיר את האפשרויות שנמצאות כיום למניעת הריון טבעית ותוכל מנוע את השימוש בגלולה והנזק שהשימוש מביא איתו - כמו כולסטרול גבוה, שחלות פוליצסטיות, אקנה, מיגרנות, עליה בסיכון לסרטן ועוד.

כל אישה תכיר את האפשרויות לאיזון הורמונלי באמצעות כלים טבעיים - תזונה מותאמת מבחינת פחמימות ושומנים, סיבים תזונתיים וחלבונים. צמחי מרפא עם אפקט של איזון הורמונלי שמעודד את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף. ניהול אורח חיים מאוזן וניהול מתחים נכון.


החזון שלי הוא שכל אישה תכיר ותקדש את גופה, ותבין איזו זכות וברכה זאת להיות אישה היום.




56 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page
<איזון הורמונלי>